Program de exerciții pentru graviduțe

Toate studiile, dar și practica, arată că exercițiul fizic moderat pe durata sarcinii, are beneficii pozitive precum reducerea retenției si depunerilor de grăsimireducerea perioadei de travaliu la nașteremai puține complicații la naștere,  o mai bună și mai rapidă recuperare postnatală

În plus, exercițiul fizic în timpul sarcinii, duce la creșterea nivelului de energie, o mai bună toleranță la stressul psihic și fizic existent in sarcină, mai puține probleme medicale raportate la femeile ce practică exercițiul fizic în timpul sarcinii. Toate cercetările arată că nu există riscuri asociate cu practicarea de exerciții fizice moderate in timpul sarcinii.

Program de exerciții 1 la 1

Antrenamentele sunt exclusiv 1 la 1. Toată energia și atenția sunt doar pentru tine

 

Beneficii

  • Stare de bine
  • Naștere ușoară
  • Fără acumulare de grasimi
  • Recuperare rapidă după sarcină
  • Nivel ridicat de energie
  • Sanătatea ta și a bebelușului tău
  • Echilibru fizic și mental

Ce pot face pentru tine

Exerciții speciale adecvate fiecarui trimestru de sarcină

Pe măsură ce sarcina avanseaza, centrul de greutate si echilibrul se modifică astfel că activitățile fizice vor fi treptat modificate

 

Mușchiul transvers abdominal este cheia pentru imbunătățirea abdomenului femeilor insărcinate. Vei invăța cum să folosești acest mușchi și să-i coordonezi contracțiile impreună cu ceilalți mușchi ai abdomenului

Mușchii planșeului pelvian au un rol extrem de important deoarece sprijină uterul și bebelușul în timpul sarcinii. La naștere se dilată puternic și facilitează nașterea. Cu exerciții specifice acești mușchi pot fi antrenați și intăriți

Este important pentru tine să-ți păstrezi tonusul muscular pe durata sarcinii.  Vom face exerciții moderate, special adaptate pentru tine și momentul sarcinii

Cere o consultație gratuită